Transformers

God kväll!

Jag sitter o glor på transformers just nu på 4:an. Och det är en jäkligt bra film måste jag bara säga! Jag gillar den. Perfekt när man är sjuk, haha.
Och jag blockerade tv:n i sidled just alldeles nyss då mamma fällde följande kommentar:
- Skönt att vara sjuk ibland va?
Jag förstod inte vad hon menade så hon sa:
- Ja, man blir minde.
Så det var lite skönt att höra! Jag har alltså blivigt lite smalare av att gå hungrig i 3 dagar. Kanske något man borde göra oftare? Nejdå, inte ska man väll göra det. Ska man gå ner i vikt på rätt sätt ska man äta o träna. Och det är jag för lat för. Haha!
Jag får njuta så länge det varar helt enkelt.
Nu skall jag återgå till filmen! 
Godnatt allihopa.

//Middan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback