Sjukling...

Hejsan.

Sitter här hemma och är sjuk. Inte kul! Vet inte om det kanske är halsfluss, hoppas inte.  Har ont i halsen och feber. Började känna mig dålig igår (lördag) så jag kommer nog inte till skolan imorrn. Och mår jag lika dåligt imorgon så går jag nog inte i skolan på tisdag heller...
kollar på Valvakan nu, det ser ut som att alliansen leder just nu iallafall & dom stiger hela tiden. Och personligen tycker jag att det är bra! 

Äter lite paj, iallafall så mycket jag kan få i mig. Det gör så ont i halsen så jag vill bara sova igenom denna jobbiga förkylning eller vad det nu är. Kanske man skulle ha haft en sådan Click-kontroll som gör att man kan spola över det man inte vill uppleva!

Godnatt gott folk!



Kommentarer
Postat av: MATHILDA | foto & vardag

Sv: tacktack! :)

2010-09-20 @ 17:01:36
URL: http://mathildanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback