Pain(t)...

Hejsan!

Idag har jag som sagt varit hos doktorn. Hon var positiv! Ingen spruta behövdes stickas in. Yay! Men det tog tid! Vi väntade i över en timme för att få komma in. Men så är det på sjukhus... Kom hem vid elva tiden. Var vid sjukhuset kl 9. Som sagt... dom gillar att låta dig vänta!

Nu sitter jag hemma här och målar lite. Dock så har jag jätteont i armen och ryggen. Vaknade inatt vid halv 3 tiden av ryggont. Såå jag gick och värmde värmekudden och la den över ryggen och det var suuuperskönt! Den som uppfann värmekudden var ett geni. Tackar för den gåvan. Haha!

Imorrn blir det skola! Ganska skönt, men jag har missat så mycket nu. Jag vill bara sitta hemma och göra skolarbetet här istället... Men man får ju inte som man vill hela tiden.

Slänger kanske in ett inlägg senare idag.

//Middan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback