Free Fallin'

Hejsan igen!


John Mayer - Free Fallin'

Sitter här hemma och försöker att pilla ihop den nya designen! Det ser ut att bli bra iallafall. Men den är bara tillfällig tills jag blir klar med min bild.  Dock funderar jag på att ta lite foton här inne i värmen där man inte blir sjuk igen... Så om det blir något av det får ni veta senare. För jag kommer troligtvis att lägga in nått till inlägg idag.

Jag bad mamma köpa hem lite Cookies som jag kan äta. Eller jag sitter väll mer och knaprar på att jag stoppar i munnen till de går i tusen bitar just nu. Om jag sväljer något större än 1 cm så protesterar min hals och det vill jag ju inte ska hända! 

Min katt ligger fortfarande här bredvid mig. Hon låg och väntade på mig imorse när jag kom tillbaka till datorn efter mina dagliga tabletter. Hon är så söt! Jag får väll ge henne marsage i gengäld... Någon som kan en bra kattmasage? hm... får väll bli mellan hennes "tår" som valigt då.

Lyssna på låten, den är bra.

//Middan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback