Bloggens första inlägg!

Jepp jepp!

Då ska jag försöka blogga här då (igen)!. Förra gången gick det inge bra och inte förr förra gången heller så det får väll bli tredje gången gillt eller? o.O Man får ju hoppas :)

Aja, tidigare idag så var Julia här och vi bakade små härliga kladdkademuffins!

 

Visst ser dom väll smarriga ut?!
Hur som helst, när hon gick så bestämde jag mig för att börja koda min bloggdesign och det tog ett tag men det var väll värt det? Jag blev nyss "klar" med den, det är fortfarande saker som jag inte är helt nöjd med men kan man egentligen vara 100% nöjd med någonting här i livet? Hehe nu börjar jag bli djup här xP

Så kommer vi till denna punkt då jag sitter här och skriver.
Håller på med min musikläxa som ska in imorgon , hehe, och jag kan väll erkänna att det inte går sådär jättebra.
Har alltså fått i uppgift att välja "en låt som tilltalar dig och som du tycker är bra." Det är SVÅRT!  Men jag har valt en låt! Nu ska jag bara motivera mitt val (den jobbiga biten). Så jag måste nog sluta skriva här om jag ska kunna komma igång med läxan igen *suck*.

Ska sedan hoppa in i duchen och sedan lägga mig och läsa "Sömnlös" av Stephen King (ska ha läst 122 tills på torsdag JIPPIE!) med en muffin och ett glas mjölk i handen.

Godnatt Gott Folk <'3 Sweet dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback