Yesterday

Hejsan!

Jag känner verkligen att jag borde skriva något. Jag vill skriva något. Men jag vet bara inte vad...
Så jag "börjar" med en bild!


Jepp jag har börjat på en halsduk! Som jag troligtvis ej kommer att använda...
Den är väldigt tunn så jag måste göra den suuperlång för att den skall bli mysig. Men det är min allra första stickning i mitt liv och jag tror det kommer att gå ganska bra när jag väl har lärt mig.
Jag har kommigt ca 20cm på den. Några timmar till, sedan har jag en färdig halsduk!
Eller kanske jättemånga timmar till...
Halsduken fick mig att tänka på hur mycket jag vill ha en "Quick Knit-form". Det verkar jättebra! Så jag ska nog lägga till det till min önskelista. Vilket gör så att jag totalt har två saker uppprickade. Quick Knit och en tårta!
Det är nog det jag längtar mest till på födelsedagen. En mysig klassisk tårta med non stop på!

Senare ikväll blir det sticknig,godis,läsk och troja! Jag och Julia såg en bit på den igår när jag sov över. Och på något vis så verkar jag alltid stanna på samma ställe i filmen! Jag har alltså aldrig sett hela. Bara typ en halvtimme kanske? Så jag får bryta den vanan ikväll! Men nu ska jag hitta något annat att måla.

//Middan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback