Johanna

Hejsan!

Tänkte lägga upp en bild jag fotade på johanna med min lilla digitalkamera. Den är såklart redigerad! Hehe, kanske lite överredigerad. Men jag hoppas att det inte gör något. Lekte lite med färger och exprimenterade med nya metoder.


Vad tycks? Lämna kommentar här nedan!

Bilden kommer troligtvis att finnas med på min nya bloggdesign! Jag sitter och jobbar för fullt med och hoppas att den blir klar inom kort!

För övrigt så har jag nu lov! I en vecka. Men det duger fint det. Sovmorgon hela veckan. Jag kan mara beskriva den som härligt!

//Middan


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, cool bild;)

2010-10-31 @ 18:00:32
Postat av: Carro

Tycker jag med Johanna :)

2010-11-05 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback