I want it all

Hejsan!

Aaah! Vad skönt att designen äntligen börjar ta form. Haha! Jag måste bara säga det att det roligaste med att ha blogg, det är att få koda och designa! Det är hur kul som helst! Jag vet att många där ute tycker att jag är helt sjuk i huvudet när jag säger det, med tanke på alla dessa koder som ska hit och dit, men det är det jag tycker är det roligaste! Att få exprimentera och se vad den koden gör och vad händer om jag ändrar lite här?
Hehe...

På Torsdag ska jag tydligen ner till stockholm så jag måste ansöka om ledighet från skolan. Men det ska väll inte bli några problem hoppas jag! Ska hälsa på några vänner till familjen och sedan på fredag så skall vi in till stan i stockholm för att do some shopping! Men tyvärr så har jag bara ca 400kr kvar. Jag får snåla lite... Jag kanske inte köper något alls? Vem vet...
Jag fyller år om exakt en vecka nu, så man kanske borde gå och peka på saker och säga "det vill jag ha!"? Hehe nej då skulle jag ju vara elak. För det är jag ju inte redan...*host* Jag är faktiskt bara elak när jag vill vara det. Vilket är om jag är arg eller bara för att det kan vara kul att vara lite elak ibland! haha. En dag skall jag härska över världen!!!
Skämt åsido...

Jag vill ha en kamera i present, men funderar på att önska mig den i julklapp istället. Eftersom jag tror jag är mer "bestämd", om man säger så, på vad jag faktikt vill ha och vad jag blir glad över...

Aja, nu ska jag sätta mig och sticka lite på halsduken!
//Middan

Kommentarer
Postat av: Mattias

Men om ni kommer till stan måste ni ju höra av er!

2010-10-04 @ 19:59:26
Postat av: Siv

hallå där! Varför har du inte hört av dig tidigare?? Och visat mig din blogg!! Inte visste jag allt det här om dig :-)) ....!

Give me your mailaddress please!

puss o kram och suss gott! Vi ses ju snart!

2010-10-04 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback