Halloween

Happy Halloween allihopa!

Man har börjat skymta små monster här utanför men ännu har ingen vågat sig ända fram. Jag tänker heller inte öppna dörren för dem. Aldrig att jag tänker dela med mig av mitt eget godis! Haha. Nej då. Men jag tänker faktiskt inte öppna. Jag ska krypa ner i soffan senare (hoppas jag) och kolla på "Underworld" som jag införskaffade till min DVD samling häromdagen. Underworld och Cubic(Equilibrum) får det bli! Och så lite godis.

Nu glor jag på travet... Det är så fina hästar där. Om man bara kunde få fota dem. Men då måste jag ut i kylan...med en systemkamera som jag inte har... Så istället sitter man hemma!

Nu ska jag kolla om någon är inne på msn (tror inte det)....
Tänkte även bjuda på en video där jag målar. Fast den är dock ett år gammal. Men den har med halloween att göra så hoppas inte ni har något emot det.


Happy Halloween!!!
//Middan


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jättefin :) du ritar jättebra ;)

2010-11-04 @ 10:02:26
URL: http://travponny.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Sv; taack så mycket (:



Sjukt vad bra du ritar.

Åh, jag vet faktiskt inte, kan vara så att du bara behöver lägga till <center>, men är inte säker på att det går i och med att man inte kan styra reklamen (ta bort den eller så)

2010-11-08 @ 06:20:24
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback