Don´t Stop me now!

Godkväll!

Idag så fick jag en superb förtidig födelsedagspresent!
Nämligen en.....ny mobil! haha. En rosa söt liten sak.

Är den inte fin?!

Jag tyckte att det var så kul när jag la in lite musik i den. Min förra mobil (som var ca 3 år gammal) rymde ca 5-10 låtar, på denna nya rosa så har jag hittills bara lagt in 57 st låtar. Och det finns fortfarande plats över.
Är det inte lustigt hur saker ändras?

Imorgon efter skolan så ska jag direkt in till stan för att hinna med tåget till Stockholm. Oh vad man längtar! Man säger ju inte nej till en dag ledigt från skolan heller. Eller?
Kul jag var där som rimmade!
Min katt verkar då förstå att vi ska bort. Hon jamar som om världen skulle gå under. Det gör hon alltid när hon får syn på mer än 1 resväska. Stackars liten! Jag kommer att sakna henne jätte mycket! Stackars mig... Haha.

Jag vet inte om det kommer att finnas internet dit jag ska. Vi får se. Men jag gör ett blogginlägg nu och ett eller flera från tåget på väg dit. Sedan kanske när jag är där (beror på internetanslutning). Och sedan på väg hem såklart!
Jag tar med mig min lilla kamera också! Så förhoppningsvis så får ni se lite fina bilder ifrån storstaden.

Nu skall jag fortsätta att packa och städa rummet och dusha...*suck*...
//Middan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback