Is this...for real?

Hejsan bloggen!

Längesedan ett inlägg blev skrivet nu känner jag...
Men nu har jag iallafall hittat något att skriva om för tillfället. Jag hittate nämligen en video på Youtube och många säger att det är på riktigt andra säger att det är fake. Men jag vill veta vad ni tror! Jag har ingen klar åsikt om detta eftersom jag fortfarande gör lite research om det. Men jag tror nog att det är fake. Eller jag hoppas det. Men jag kan ju ha fel.
Så lämna en kommentar och berätta vad du tror!


För jag menar. Han med pilbågen ser ju inte så skärrad ut när kompisen "dör". Men det kanske bara är en hjärtlös och okänslig typ?

//Middan


Kommentarer
Postat av: Henzo

Ushe:/

2010-11-24 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback