Pics and Presents


Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm objektiv

Hellu bloggen!

Efter en god julafto med goda måltider är jag nu hemma igen. Tyvärr så blev jag och min familj tvungen att åka hem tidigare p.g.a. ovädret som skall komma. Men den tid jag hade med min släkt var otroligt trevligt enligt mig.
På julklapps-utdelningen så fick jag bland annat lite pengar, fina fotoramar, böcker och en kameraväska m tillbehör till min sproilans nya Canon EOS 1000D (som jag även fick i julklapp).
Superglad är jag nu!

Även de julklappar jag gav bort blev uppskattade vilket var otroligt trevligt. Bilderna ovan ska föreställa min kusin Emelie, Julgranen, lilla brasan och min supersöta kisse.

Vad fick ni i julklapp?

//Middan


Kommentarer
Postat av: Julia Karlsson

Nawh vad söt sockan e :'3 Älskar verkligen bilden på eldstaden :D

2010-12-27 @ 14:44:32
URL: http://devined.blogg.se/
Postat av: hulda

snygga bilder ^^

2011-01-24 @ 16:54:45
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/
Postat av: emmelie

men midori jag ser helt galen ut ju!!!! <3

2011-01-27 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback