Mer jul

Hejsan bloggen!

Frustrerad över gårdagens utslagning i Idol! Skandal att Olle åkte ur tävlingen. Dessutom är jag frustrerad på att juryn ville att Olle skulle åka och gav honom därför den sämsta låten. Om det skall vara på detta viset så kan vi väll lika gärna låta juryn bestämma alla beslut och ta bort röstningen? *suck*
Personligen tycker jag att Olle och Jay skulle ha gått till final och bort med Minnah! Men man får inte alltid som man vill...

Skönt nu när julen närmar sig. Läängtar tills julafton! Älskar att umgås med släkten och alla paket och glada människor överallt! Love it! Nu har jag faktiskt skrivigt en värdig önskelista ochså. Och etta på den listan är ju såklart en Canon EOS 1000D (med objektiv). Jag designade även listan lite och gav den en tjusig header. Har du skrivigt en önskelista ännu?

Imorrn blir det en härlig julegröt och brunlimpa på morgonen. Och sedan så skall jag titta på min nya favoritfilm, Moulin Rouge! Men tillbaka till juletiderna nu då... Är det inte härligt? Solen skiner mot snön på marken och det blidas härliga iskristaller här och där. Men favoriten är alla jullåtarna! Haha, dom är ju bara för dåliga men det är en charm i låtarna som gör att man bara inte kan motstå att lyssna på dem. Jag har några favoriter men dem tänker jag inte avslöja p.g.a. att dem är lite pinsamma. Dessutom brukar ingen gilla samma musik som jag av någon konstig anledning...*host*
Jag slängde ihop denna lilla bild för ett tag sedan. Personen på bilden är Julia och den är redigerad i Photoshop CS4.

Om den blev så julig vet jag ej.... Satt ändå bara o pillade ihop den på några minuter...

Nu börjar "Så mycket bättre" på 4:an. Idag ska dom hylla Plura tror jag. Ett mycket bra program enligt mig. Värt att se på och mycket underhållande! Ge det en chans och slå på kanal 4.

//Middan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback