Hej mitt vinterland


Canon EOS 1000D | Canon 18-55mm objektiv


Snöigt värre idag igen. Så otroligt kallt att man inte ens vill sätta stortån utanför dörren.
Sitter här hemma i mitt varma lilla rum och försöker inse att jag måste städa rummet... Och det ser just nu ut som om 3 atombomber har landat här inne. Så jag tänkte ta fram en stor svart påse och rensa rummet! Då kanske det blir an aning bättre ordning....

Jag håller på att skapa en ny blogg. Jepp en ny. Inte helt nöjd med denna blog så jag bestämmer mig för att byta. Men oroa er icke min vänner! Ska försöka lägga upp mer inlägg och bilder i den kommande bloggen! Adressen till den får ni när jag är klar med design och sådant.

//Middan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback